0.00
Рейтинг
0.00
Сила

Головною подією літа для бухгалтерів стане GlavBuhAwards


Провайдер електронного документообігу E-COM розпочав співпрацю з першою інтерактивною платформою податкових знань Taxlink. Таке партнерство не випадкове.
Читати далі →

EDI-провайдер E-COM на круглому столі логістичного комітету

Круглий стіл логістичного комітету відбувся в Міністерстві інфраструктури 28.04.2017 р. за участю представників міністерств та державних служб, що входять в комітет. У засіданні круглого столу взяли участь і представники компанії «Е-КОМ».

На круглому столі було розглянуто проект Національної транспортної стратегії України до 2030 року (далі — проект Стратегії). В рамках обговорення проекту Стратегії планується обрати глобальні пріоритети і визначити напрямки розвитку галузі.

Окремо відзначимо одні з найважливіших пунктів проекту Стратегії:

  • впровадження системи відкритих даних, електронних сервісів та інших заходів щодо запобігання і протидії корупції в транспортній галузі;
  • впровадження електронного урядування з метою зниження навантаження і спрощення адміністративних процедур для бізнесу;
  • розвиток сервісів доступу до публічної інформації.

Спираючись на увагу комітету з логістики до е-сервісів, E-COM, як міжнародний EDI-провайдер, який розробляє електронні сервіси для бізнесу на основі EDI-технологій, представлятиме на круглому столі проект змін до наказу Мінтрансу від 14.10.1997 р. №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні».

Раніше необхідність змін в нормативно-правових актах, які вже мало відповідають сучасним умовам надання логістичних послуг, обговорювалася на засіданні Комітету логістики Європейської Бізнес Асоціації (EBA), в якому брала участь і компанія «Е-КОМ». Попередньо, проект змін був ухвалений Міністерством інфраструктури.

Зокрема, проект змін до наказу №363 порушує питання торгово-транспортних накладних (ТТН). Нагадаємо, ТТН — це єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаних робіт. ТТН незмінно оформлюється під час перевезення вантажів і є обов'язковим первинним документом.

Тому E-COM розробив пропозицію з електронного документообігу для логістики і презентує на круглому столі свою розробку — сервіс електронних ТТН (еТТН). Варто відзначити, що еТТН активно тестується логістичними компаніями і вже використовується на платформі EXITE-EVOLUTION: на сьогодні компанії мають змогу обмінюватися ТТН, як EDI-документом.

Представники бізнес-організацій відзначають зручність і швидкість використання ТТН в електронному вигляді і тільки відсутність підтримки на законодавчому рівні гальмує таке поліпшення умов ведення бізнесу. З метою просування цього питання EDI-провайдер E-COM візьме участь у круглому столі логістичного комітету.

E-DOC посилив безпеку передачі даних SSL сертифікатом EV стандарту

E-DOC посилив безпеку передачі даних в сервісіКомпанія «Е-КОМ» постійно розвиває свої е-сервіси для максимальної відповідності потребам клієнтів. І в першу чергу сервіси на основі EDI-технологій повинні відповідати вимогам безпеки передачі даних.
Читати далі →

Meest Express та E-DOC відкривають нові можливості для бізнесу

Нині в Україні відбувається стрімке зростання ринку e-commerce, дедалі більше проникнення електронних сервісів та обміну даними поміж різними сферами бізнесу – починаючи від рітейлу і звершуючи приватними підприємцями. Як наслідок, спостерігається широке поширення електронних комунікацій у бізнесі.

Першим поштово-логістичним оператором України, який пішов далі за своїх конкурентів і вирішив впровадити сервіс електронного обміну документами зі своїми партнерами, став Meest Express.
Читати далі →

Сервіс е-документообігу E-DOC, як універсальне рішення для будь-якого бізнесу

сервіс електронного документообігу E-DOCБудь-яка підприємницька діяльність супроводжується обміном документами незалежно від форми власності, масштабів і системи оподаткування. Найчастіше, в бізнесі підприємства обмінюються такими документами як договір, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, замовлення та підтвердження замовлення, специфікація, повідомлення про відвантаження та інші.

Однак, папір на сьогоднішній день – застарілий ресурс для обміну даними. Для таких документів постійно закуповуються пачки паперу, картриджі для принтера, при цьому документ може бути пошкоджений під час передачі або зберіганні, може загубитися в архіві, та й сам архів необхідно утримувати. На додаток, узгодження одного документа вимагає як мінімум два надсилання поштою або кур'єром: до контрагента і назад. Вихід з цієї сумної ситуації запропонувала Верховна Рада, прийнявши Закон про електронні документи та електронний документообіг, що дозволило перевести папір в електронний формат.

Сервіс, який дозволяє ФОП і юрособам обмінюватися будь-якими е-документами, в тому числі юридично значущими називається E-DOC. З кінця 2015 до закінчення лютого 2017 року в сервісі було зареєстровано більше 1500 акаунтів. В E-DOC підприємці активно обмінюються в електронній формі актами виконаних робіт, рахунками, договорами, реєструють податкові накладні та коригування до них в ЄРПН, надають до контролюючих органів електронну звітність та багато іншого.

Таке універсальне рішення електронного документообігу впровадили собі в роботу великі бізнес-структури. Перехід на електронний обмін документами з накладанням ЕЦП в сервісі E-DOC успішно використовує перший безпаперовий універмаг – ЦУМ, три великі IT-компанії України, великий поштово-логістичний оператор Міст Експрес. У лютому 2017 р. почалися розробки рішення на базі сервісу електронного документообігу E-DOC для одного з лідерів в банківській сфері – Райффайзен Банку Аваль і зараз проводиться тестування. E-DOC підходить також і для документообігу середнього бізнесу та приватних підприємців. Тільки в лютому поточного року до сервісу приєдналося близько 50 нових користувачів.

Перехід на електронний формат співпраці дозволяє до 80% заощадити на витратних матеріалах, мінімум в 2 рази збільшити швидкість відпрацювання документів з одночасним скороченням помилок ручного введення. А також дає для бізнесу можливість планувати і управляти грошовими потоками.

Також не варто забувати про соціальну відповідальність, яка проявляється в турботі про навколишнє середовище. Наприклад тільки один ЦУМ щорічно зможе зберігати 30-50 дерев за рахунок відмови про паперу в своїх бізнес-процесах з орендарями.

Тренд до переходу на юридично значущий документообіг буде й надалі зростати – це підтверджують міжнародні дослідження, активність учасників ринку та приріст користувачів сервісу електронного документообігу E-DOC.

Все більше компаній обирають інтеграцію електронного документообігу

Обмінюватися електронними документами, в тому числі документами юридичної сили можна різними способами:

1) на веб-платформі електронного документообігу EXITE-EVOLUTION компанії «Е-КОМ»;

2) у своїй звичній обліковій системі (1С, SAP, ORACLE, MS Dynamics і ін.).

Читати далі

Райффайзен Банк Аваль спільно з EDI-провайдером E-COM впровадять сервіс е-документообігу для клієнтів банку

aval and e-comУ 2017 року завершився тривалий тендер Райффайзен Банку Аваль щодо обміну електронними документами з юридичною силою (із застосуванням ЕЦП). Обираючи постачальника послуг електронного документообігу, оптимальним рішенням було визнано пропозицію EDI-провайдера E-COM.

Читати далі →

E-COM оновив сервіс FactorEx

У грудні 2016р. E-COM удосконалив перший всеукраїнський сервіс електронного факторингу — FactorEx. Серед усіх оновлень в сервісі додалася нова можливість створення та обробки Реєстру зворотного викупу.

Дане налаштування дозволяє проводити факторингові операції з регресом. Факторинг з регресом — це вид факторингу, де мається на увазі, що в разі, якщо дебітор (роздрібна мережа) не розрахується з факторингової компанією, то розрахунок повинен буде провести кредитор (постачальник). Важливо відзначити,
Читати далі

Успішний бізнес без паперу завдяки технологіям EDI

Успішний бізнес без паперу завдяки технологіям EDI
Сьогодні ми спостерігаємо в Україні підйом у сфері IT-індустрії. Все більше ангельських інвестицій збирають українські стартапи, які, втім, більше орієнтовані на західного клієнта. Однак в Україні не просто з цікавістю спостерігають за розвитком інформаційних технологій, а й розглядають найбільш вигідне застосування нових розробок на ділі.
Читати далі →

Український EDI-провайдер E-COM підвищив безпеку платформи до найвищого рівня

EDI-провайдер E-COM підвищив безпеку платформи електронного обміну документами EXITE-EVOLUTION

E-COM, провайдер електронного документообігу, оновив EDI-платформу EXITE-EVOLUTON до найвищого рівня безпеки А +, за версією ImmuniWeb (найвища оцінка дорівнює A +, найменша — F).
Даний рівень безпеки платформи відповідає міжнародному стандарту PCI DSS, який використовується платіжними системами MasterCard та Visa.
Тестування платформи відбувалося за технологією ImmuniWeb фахівцями відділу криптографії та захисту інформації E-COM.
Оцінка здійснюється за 4 основними критеріями. Одним з них є підтримка стандарту PCI DSS, до ще трьох відноситься:
  • стандарт SSL сертифікату (Secure Socket Layer — дозволяє в безпечному режимі використовувати https протокол)
  • стандарт Національного інституту стандартів і технологій США (NIST)
  • відповідність міжнародним практикам IT-індустрії.
«Завдяки оновленню, платформа EXITE-EVOLUTION відповідає в сукупності 12 деталізованим вимогам щодо забезпечення безпеки даних про власників платіжних карт, які передаються, зберігаються і обробляються в інформаційних інфраструктурах організацій. Для нас це новий етап розвитку обробки даних наших клієнтів», — зазначає Олександр Смирнов, технічний директор E-COM.
Запуск електронного факторингу (FactorEx) в Україні, а також активна робота з банківськими установами, підвищує планку вимог до безпеки онлайн сервісів компанії. Тому такі оновлення платформи є плановим і необхідним кроком у розвитку.
Варто відзначити, що ще в минулому році E-COM удосконалив систему відмовостійкості, за рахунок резервного копіювання даних, для підтримки надійності EDI-платформи. Нагадаємо, що EXITE-EVOLUTION поєднує в собі обмін первинними, комерційними, фінансовими, правовими та іншими документами, в тому числі документами юридичного значення.
ecom підвищив рівень безпеки зберігання даних на платформі EXITE-EVOLUTION